Jeszcze niedawno właściciele szkół językowych traktowali sztuczną inteligencję jak egzotyczną ciekawostkę, która rzekomo nie ma realnego zastosowania w edukacji.
Minęło zaledwie kilka miesięcy i nagle zmieniło się wszystko. Dziś kluczowe pytanie nie brzmi już: czy korzystać z AI, lecz jak zrobić to mądrze, aby odciążyć lektorów, usprawnić procesy i dać kursantom znacznie więcej. Personalizacja nauczania osiąga dzięki AI poziom, który wcześniej był po prostu niemożliwy.
Rynek przyspieszył w sposób bezprecedensowy. Ignorowanie AI przestało być ostrożnością, a stało się realnym ryzykiem biznesowym.
Pojawia się więc naturalne pytanie. Czy sztuczna inteligencja zabierze lektorom pracę, czy raczej pozwoli wykonywać ją z większą skutecznością i spokojem?
Właśnie dlatego warto obejrzeć nagranie z naszego webinaru. To rozmowa pełna konkretów i praktycznych przykładów. Marcin Walencik, founder TEACHERSteam i pogad.AI, wraz z Anią Ćwiklińską z LangLion analizują najważniejsze obszary związane z AI, które dziś decydują o konkurencyjności szkół językowych. W nagraniu omawiają między innymi:
🔵 jak w ostatnich latach zmieniły się oczekiwania firm i korporacji wobec dostawców szkoleń,
🔵 które elementy działalności szkoły najszybciej zyskują na automatyzacji,
🔵 w jaki sposób AI realnie umożliwia personalizację nauki na poziomie nieosiągalnym wcześniej,
🔵 jakie obawy i wątpliwości pojawiają się u lektorów oraz jak szkoła może na nie skutecznie odpowiedzieć,
🔵 jakie kompetencje będą kluczowe, aby nadążyć za nową rzeczywistością w edukacji.
Krótko mówiąc: jeśli prowadzisz szkołę językową, zatrudniasz lektorów albo odpowiadasz za rozwój językowy w firmie, to nagranie jest inwestycją, która zwróci się wyjątkowo szybko.
Jeśli pracujesz w HR lub organizujesz szkolenia językowe dla swojej organizacji, po obejrzeniu tej rozmowy dokładnie zrozumiesz, na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze partnera szkoleniowego.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak mądrze wybrać dostawcę szkoleń językowych, możesz pobrać nasz bezpłatny ebook oparty na wynikach badań rynku szkoleń językowych dla firm.







