Doradztwo w organizacji szkoleń językowych.
Pomagamy działom HR w rozpoznaniu potrzeb językowych organizacji, a także w doborze metod szkoleniowych, które przyniosą szybkie i trwałe efekty w postaci płynnej komunikacji językowej w biznesie.
W naszej wieloletniej pracy z wdrażaniem szkoleń językowych B2B, zauważyliśmy, że dosyć sporą grupę naszych klientów stanowią firmy, które w przeszłości miały złe doświadczenia z organizacją takich kursów. Najczęściej było to wynikiem decyzji o podjęciu współpracy ze szkołą językową, która motywowana była jedynie ceną i dostępnością lektorów. W perspektywie czasu okazywało się, że jakość usług wybieranych szkół była daleka od oczekiwań, co w konsekwencji oznaczało, że został zmarnowany wysiłek organizacyjny, czas oraz nakłady finansowe.
Na szczęście od kilku lat obserwujemy, że powyższa sytuacja się zmienia. Jednak wciąż widzimy, że firmy w Polsce mierzą się z brakiem wsparcia w organizacji wartościowych szkoleń językowych. Dlatego wdrożyliśmy i wciąż aktualizujemy nasze wewnętrzne procesy, które w połączeniu z doświadczeniem pozwalają na dostosowanie naszych szkoleń do zapotrzebowania klienta, na sprawne ich wdrożenie oraz monitorowanie.
Na czym polega doradztwo?
By wspierać wśród naszych klientów dojrzałe podejście do organizacji szkoleń językowych, wprowadziliśmy usługę doradztwa.
W ramach konsultacji z naszym ekspertem szczegółowo rozpoznajemy potrzeby językowe organizacji, budujemy we współpracy z działem HR plany rozwoju językowego pracowników, a następnie wdrażamy szkolenia językowe realizujące założone cele.
Proponujemy wdrożenie regulaminu szkoleń, który posiada wskaźniki efektywności, do których okresowo odnosimy się w raportach szkoleniowych.
Jesteśmy przekonani, że w każdym ważnym przedsięwzięciu najważniejszy jest etap przygotowań. Błąd popełniony na etapie tworzenia koncepcji kosztuje najwięcej.
Stąd, pierwszym krokiem na drodze do zaplanowania i wdrożenia kursów językowych wcale nie jest test znajomości języka obcego wśród pracowników. Zaczynamy znacznie wcześniej. Staramy się poznać organizację naszego klienta i zrozumieć wyzwania jego branży. Na tym etapie aktywnie wsłuchujemy się w potrzeby i staramy się poznać zadania samego koordynatora projektu.
Następnie staramy się ustalić firmową historię pracy z językami, motywacje oraz deklarowane cele edukacyjne. Wszystkie te informacje pomagają nam zrozumieć sytuację klienta i zaproponować jedną ze ścieżek projektowania szkoleń.
Niekiedy wystarczy zebranie oczekiwań, motywacji i wyzwań. Wtedy sięgając do naszego doświadczenia w organizacji szkoleń dla firm o podobnym profilu, jesteśmy gotowi zaproponować sprawdzające się formy kształcenia, kadrę, częstotliwość spotkań, metody i formy nauczania oraz ustalić realne do zdobycia w czasie cele.
Warto skorzystać z doradztwa w organizacji kursów językowych, mając na uwadze, że:
- jasne i klarowne określenie potrzeb językowych pracowników w organizacji jest czasochłonne i nie jest proste;
- mamy doświadczenie we współpracy z ponad dwusetką klientów z różnych branż, dzięki czemu możemy trafnie definiować wyzwania i wdrażać skuteczne metody szkoleniowe, które sprawdziły się u podobnych firm;
- posiadamy ogromne doświadczenie w organizacji szkoleń klasycznych, blendowych, branżowych, warsztatów, webinarów językowych oraz kompleksowej obsługi językowej firm. Wiemy, które rozwiązania wdrożyć, aby Twoja firma mogła odnieść sukces edukacyjny;
- rozumiemy psychologiczne uwarunkowania uczenia się osób dorosłych i chętnie rekomendujemy sprawdzone techniki i metody pracy z językiem;
- dysponujemy wiedzą metodyczną, zasobami ludzkimi oraz technologią wspierającą proces nauczania.
Nasze doradztwo w organizacji szkoleń językowych jest bezpłatne.
W związku z tym, zachęcamy do kontaktu z nami: wystarczy kliknąć przycisk „umów się”. Podczas 15 minutowej rozmowy nasz ekspert doradzi lub odpowie na nurtujące pytania odnośnie organizacji szkoleń lub wesprze w rozwiązywaniu problemów we współpracy z obecnym dostawcą.
Warsztat zerowy.
We współpracy z firmami zauważyliśmy potrzebę wprowadzenia dodatkowego rozwiązania. Tysiące rozmów z pracownikami działów personalnych zaowocowało stworzeniem warsztatu zerowego, który nie tylko pomaga określić motywacje, czy też cele organizacji i jej pracowników, ale niesie ze sobą poszerzoną wiedzę na temat samego procesu nabywania umiejętności językowych. Warsztat ten to w dużej mierze językowy mastermind, który pomaga uczestnikom szkoleń w świadomym zaprojektowaniu swoich własnych ścieżek edukacyjnych w kontekście przydatności w organizacji.
Najpełniejszą wersją doradztwa w organizacji szkoleń językowych jest nasza konsultacja połączona z Warsztatem Zerowym.
Cena warsztatu jest tak skalkulowana, by odpowiedzieć na potrzeby zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Jeśli chcesz poznać koszt Warsztatu Zerowego dla swojej firmy, zamów bezpłatną konsultację i opowiedz nam o swoim pomyśle na szkolenia językowe dla swoich współpracowników.