Wspieramy działy HR.
Wspieramy działy HR.
Jak działamy?
Naszą misją jest wspieranie działów HR w organizacji firmowych szkoleń językowych. Zajmujemy się kompleksowo doradztwem, organizacją i wdrożeniem szkoleń językowych z dowolnego języka obcego. Nie tylko dostarczamy nowoczesne rozwiązania szkoleniowe z zakresu nauki języków obcych, ale przede wszystkim prowadzimy doradztwo, inspirujemy oraz wspieramy.
Naszą idée fixe jest kompleksowe wsparcie działów HR już od pierwszej rozmowy z naszym doradcą szkoleniowym.
Rozwijanie umiejętności językowych pracowników jest stosunkowo długim procesem, a sam przebieg szkolenia jest nieustannie oceniany przez uczestników. Dlatego zależy nam na takim zaprojektowaniu kursów językowych, by odpowiadały na potrzeby naszych Klientów oraz dawały możliwie szybkie, mierzalne i trwałe efekty w optymalnym budżecie.
Wiemy, że wszystko zaczyna się od rozmowy, a szansa na osiągnięcie celu wynika wprost z realizacji poczynionych ustaleń. Dlatego zanim zaproponujemy rozwiązania i przedstawimy ofertę naszych usług, bardzo uważnie słuchamy naszych klientów. Podczas rozmowy, dzielimy się doświadczeniem, doradzamy i razem z Klientem decydujemy, czy będziemy mogli autentycznie pomóc.
Wspieramy działy HR
Mamy know-how.
Od 2005 roku nieustannie zdobywamy doświadczenie w organizacji szkoleń językowych we współpracy z firmami w całej Polsce. W naszym bogatym portfolio są firmy mniejsze, takie które zatrudniają około 15 pracowników, ale też i takie, dla których musieliśmy się szybko i intensywnie rozwinąć, by podołać organizacyjnie ich obsłudze. Pracujemy z klientami, dla których uczymy 2 lub 4 grupy językowe, ale w naszej najnowszej historii realizowaliśmy u Klienta szkolenia dla 160 grup językowych z samymi native speakerami.
Mamy na koncie tysiące konsultacji, najczęściej ze wspaniałymi, zaangażowanymi HR-owcami, dzięki którym coraz lepiej rozumiemy wyzwania wynikające z organizacji firmowych kursów językowych. Nieustannie uzupełniane doświadczenie i wiedzę na temat rynku wykorzystujemy do projektowania nowoczesnych, skutecznych i optymalnie skrojonych pod Klienta szkoleń językowych. Obecnie realizujemy około 3 500 lekcji w miesiącu z 11 języków. Nasi klienci korzystają z kompleksowej usługi szkoleniowej, tłumaczeniowej oraz audytowej na terenie całego kraju.
Dzięki temu, że nieustannie poszukujemy coraz skuteczniejszych i atrakcyjniejszych metod pracy z językiem, od 2018 roku jesteśmy jedynym partnerem największej platformy do e-learningu w Polsce. W ramach tej współpracy projektujemy i realizujemy szkolenia językowe z lektorem metodą odwróconej klasy z wykorzystaniem interaktywnej platformy eTutor.
Liczba lekcji
w miesiącu
Jak rozpoczynamy współpracę?
Krok 01
Rozmowa wstępna
Podczas krótkiej konsultacji telefonicznej lub w trakcie wideo rozmowy ustalimy wspólnie z Tobą zakres usługi szkoleniowej oraz doprecyzujemy jej szczegóły. Uściślimy najważniejsze zmienne – od ilości uczestników, nauczanych języków, doboru metody, przez szczególne wymagania, po cele szkoleniowe i nasze przewagi konkurencyjne.
Krok 02
Przygotowanie oferty
Na bazie zebranych danych przygotujemy wstępną propozycję oferty. Działając wyłącznie z myślą o Twoim interesie zarekomendujemy i doradzimy, które rozwiązania szkoleniowe będą dla Ciebie i Twojej firmy najbardziej efektywne. W trakcie pracy nad ofertą wspólnie wypracujemy optymalny kształt kursów językowych, co zderzymy z pierwotną wizją / strategią firmy i sfinalizujemy w formie umowy.
Krok 03
Wdrożenie
Przechodząc do etapu wdrożenia, skontaktujemy Cię z naszym opiekunem biznesowym, który przeprowadzi Cię przez cały proces organizacji. Cenimy transparentność, więc zawsze będziesz wiedzieć, co aktualnie robimy i na jakim etapie jest wdrożenie. W trakcie realizacji szkolenia przez cały czas będziesz w kontakcie z opiekunem, który zawsze służy pomocą i jest do dyspozycji, jeśli wystąpi konieczność aktualizowania potrzeb szkoleniowych.
Projektujemy kursy językowe z myślą o celu.
W oparciu o doświadczenia naszych Klientów wiemy, że odpowiedź na pytanie „po co?” w kontekście organizacji szkoleń w firmie, nie zawsze jest taka prosta. Głównie dlatego, że kształcenie umiejętności językowych może mieć różną motywację u podstaw. Często decyzja o wdrożeniu szkoleń wynika z potrzeby biznesowej, ale może być też benefitem pozapłacowym, formą szeroko pojętego rozwoju kadry, a nawet ciekawym sposobem na budowanie zgranego zespołu. Przez lata pracy wyspecjalizowaliśmy się w takim prowadzeniu rozmów z naszymi klientami, by najskuteczniej określić stan bieżący, zrozumieć aktualne wyzwania i potrzeby organizacji i w końcu móc doradzić oraz zaproponować najsensowniejsze rozwiązania.
Nasze poszukiwania coraz lepszego sposobu na dotarcie do faktycznych potrzeb językowych naszych klientów zaowocowało między innymi powstaniem zamkniętego Warsztatu Zerowego.
Więcej szczegółowych informacji o Warsztacie Zerowym znajdziesz tutaj.
Warsztat zerowy.
Podczas 2 godzinnego spotkania, uczestnicy nie tylko uzupełniają swoją wiedzę na temat faktów i mitów dotyczących procesu kształcenia, ale też określają swoje własne cele językowe. Ponadto, poznają skuteczne sposoby, techniki i style uczenia się oraz dowiadują się, jak porzucić metody, które stosowali dotychczas, a które są nieskuteczne. Warsztat przeplatany jest pytaniami, które są istotne z perspektywy tworzenia kursu językowego dla całej organizacji.
Z naszego doświadczenia wiemy, że niektórzy klienci nie posiadają strategii szkoleniowej i w swojej historii nie pracowali z regulaminami szkoleń. Nie ma w tym niczego złego, jednak z czasem zrozumieliśmy, że zasady realizacji szkoleń w optymalny sposób porządkują ich przebieg oraz skutecznie określają ścieżki docierania do założonych celów. Dlatego obecnie jesteśmy wsparciem dla działów HR w tworzeniu takich dokumentów, a nierzadko proponujemy kompletne ich brzmienie.
Monitorujemy przebieg szkoleń.
Mamy świadomość, z jakimi wyzwaniami mierzą się działy HR w związku z organizacją kursów językowych i co jest ważne we współpracy z dostawcą szkoleń.
Oprócz świetnych lektorów, jako pierwsze 3 potrzeby, rozpoznajemy: ciekawą ofertę szkoleniową, potrzebę informacji na temat przebiegu szkolenia oraz dostępność opiekuna biznesowego po stronie szkoły językowej, często rozumiane jako czas szybki reakcji na zapytania.
By odpowiedzieć na te potrzeby, wprowadziliśmy takie narzędzia i usługi, które umożliwiają nam być na tyle blisko, by nie zakłócać przebiegu szkoleń, ale by dobrze się orientować, czy założenia realizowane są bez przeszkód.
Raportujemy nasze działania.
Wszystkie powyżej opisane działania i dane prezentujemy w przejrzysty i czytelny sposób w raportach szkoleniowych dostarczanych w okresach półrocznych. Ale nie tylko wtedy. W okresach miesięcznych raportujemy szczegółowe dane dotyczące terminów zrealizowanych szkoleń, składu grup językowych, podziału kosztów oraz frekwencji.
Nasze raporty zawsze prezentujemy na spotkaniach z HR. Te spotkania są dla nas szansą na wymianę doświadczeń, prezentację wniosków i kolejne ustalenia na drodze do rozwoju kompetencji językowych pracowników firmy.
Więcej o naszych raportach przeczytasz tutaj.
Naszą siłą są najlepsi lektorzy.
Rynek szkoleń językowych nie jest rynkiem wschodzącym. Naturalnie, większość naszych HR-owych partnerów miało w przeszłości doświadczenia z organizacją szkoleń dla pracowników w ramach szkoleń firmowych. Zauważyliśmy, że wielu z nich podejmowało trud zmiany dostawcy z powodu źle dobranych lektorów, częstej zmiany kadry lub wręcz niskiego poziomu językowego samych nauczycieli. Z tego powodu wprowadziliśmy kilka standardów, które minimalizują ryzyko problemów kadrowych.
Sprawdź, czy możemy wesprzeć Twoją organizację.
Na podstawie 15 minutowej konsultacji telefonicznej przygotujemy propozycję rozwiązań szkoleniowych dla Twojej firmy.