Case Study – ESA logisitka Polska

Logo ESA Logistika kolorowe

KLIENT

ESA logistika Polska

BRANŻA

Logistyka i transport

ZAKRES WSPÓŁPRACY

Szkolenia językowe z angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego

CZAS TRWANIA PROJEKTU

6 lat

REZULTATY

Zwiększenie płynności komunikacji, rozwój kompetencji językowych pracowników, pozytywne opinie uczestników

Wyzwanie

ESA logistika Polska – jedna z czołowych firm logistycznych w kraju – stanęła przed wyzwaniem skutecznej komunikacji w międzynarodowym środowisku. Zespoły odpowiedzialne za kontakt z klientami, partnerami i centralą potrzebowały wsparcia językowego, szczególnie w zakresie języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego. Firma poszukiwała partnera, który przeprowadzi skuteczne, branżowo dopasowane szkolenia.

Rozwiązanie

Współpracę rozpoczęliśmy od dokładnej analizy potrzeb i poziomów językowych pracowników. Na tej podstawie opracowaliśmy kompleksowy, długofalowy program szkoleń obejmujący:

  • Kursy z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego – z treściami dopasowanymi do realiów pracy w logistyce.

  • Elastyczne formy nauki – zajęcia indywidualne i grupowe, online i stacjonarne.

  • Stałe monitorowanie postępów – testy poziomujące, raporty i bieżący kontakt z zespołem HR ESA.

W trakcie 6 lat współpracy setki godzin lekcyjnych pomogły dziesiątkom pracowników podnieść swoje kompetencje językowe – od poziomu podstawowego aż po biegłość w codziennej komunikacji zawodowej.

Rezultaty

Dzięki zaangażowaniu uczestników i dopasowanemu programowi:

  • Pracownicy ESA zyskali większą swobodę w kontaktach z zagranicznymi klientami i partnerami.

  • Wzrosła ich pewność siebie i efektywność w środowisku wielojęzycznym.

  • Firma otrzymała elastyczne narzędzie rozwoju kompetencji językowych.

Po zakończeniu współpracy, część uczestników zdecydowała się kontynuować naukę we własnym zakresie – korzystając z naszej platformy online pogad.AI lub prywatnych lekcji z lektorem. Świadczy to o wysokim poziomie satysfakcji i motywacji, jaką udało się wspólnie zbudować.

Co powiedzieli uczestnicy?

Jestem bardzo zadowolony z kursu, lektor elastycznie podchodzi do moich próśb, nawet jest w stanie przeorganizować zajęcia, żeby spełnić moje prośby i potrzeby.

Uczestnik szkoleń

opinia z badania employee experience
(Ocena Pracy Lektora)

Powyżej oczekiwań! Zawsze pełne zaangażowanie i reakcja na moje potrzeby, ciągle aktualizujemy kurs. Plus testy regularne motywują mnie, by pracować poza zajęciami. Wszystkie moje uwagi są uwzględniane.

Uczestnik szkoleń

opinia z badania employee experience
(Ocena Pracy Lektora)

Opinia Koordynatorki szkoleń

Logo ESA Logistika kolorowe

Bardzo dziękujemy za te lata współpracy, osobiście, ale także w imieniu Kursantów, chciałam również podziękować Państwu za naukę, za wspaniałych lektorów, za Państwa elastyczność w wielu tematach, za cierpliwość, bo również bywały takie sytuację, które tego wymagały 😊

Współpraca z Państwem to przyjemność, mam nadzieję, że jeszcze uda nam się ponownie nawiązać współpracę – po cichu liczę na to 😊

Patrycja Węglarz
HR Specialist, Esa Logistika

Podsumowanie

Współpraca z ESA logistika Polska pokazuje, że inwestycja w rozwój językowy pracowników przynosi realne efekty: poprawę komunikacji, większą efektywność zespołów i trwałą motywację do dalszej nauki. Kluczem do sukcesu okazały się elastyczność, długofalowe podejście i praktyczne treści.

Potrzeby i oczekiwania firm zmieniają się w czasie, a my idziemy z duchem tej zmiany!
To pozwala współpracować przez długi czas utrzymując jakość i satysfakcję z kursów.

Zobaczmy, jakie rozwiązanie wpisuje się w Waszą sytuację.

Po 15-30 minutowej rozmowie, prześlemy Ci pełną ofertę szkoleń językowych.

Nie masz czasu na rozmowę?

Prześlemy Ci najczęściej wybierane opcje i podstawowe informacje.