Prowadzenie biznesowych rozmów telefonicznych.
Temat: Prowadzenie biznesowych rozmów telefonicznych
Język: niemiecki / angielski
Cel: Nabranie płynności językowej w prowadzeniu biznesowych rozmów telefonicznych i przełamanie bariery mówienia
Czas: 3 godziny
Poziom: B1
Nieodzownym elementem pracy, na prawie każdym stanowisku biurowym jest prowadzenie rozmów telefonicznych. Wiemy, jak może być to stresujące dla pracowników, szczególnie w języku obcym.
O ile nasza znajomość języka jest dobra i widzimy bezpośrednio naszego rozmówcę, co umożliwia nam łatwiejsze rozumienie wypowiadanych przez niego treści, chociażby odczytując sporo informacji z mowy ciała, to w sytuacji rozmowy telefonicznej, gdzie jesteśmy odcięci od bodźców wzrokowych, mogą pojawić się kłopoty z niezrozumieniem przekazu, błędnym zrozumieniem lub szumem informacyjnym.
Podczas proponowanej sesji warsztatowej omawiamy i ćwiczymy wiele aspektów komunikacji telefonicznej ujętych w kontekście biznesowym. Uczestnicy trenują umiejętności swobodnej rozmowy przez telefon między innymi w następujących obszarach:
Ponadto warsztat poszerzony jest o dodatkowe ćwiczenia dotyczące rejestru językowego (formalny, nieformalny, półformalny).
Jakiego warsztatu potrzebujesz?
Opisane wyżej, zrealizowane przez nas warsztaty, potraktuj jako referencyjne. Nasze sesje treningowe możemy przygotować i przeprowadzić dla niemal każdego tematu oraz w języku, który potrzebujesz doszkolić. Każdy warsztat dostosowany jest dokładnie do potrzeb danej grupy szkoleniowej.