Prowadzenie korespondencji biznesowej.

Cel: Poznanie różnych form korespondencji tekstowej w biznesie oraz zasady jej prowadzenia

Język: język hiszpański / angielski / niemiecki

Poziom: B1 – B2

Czas: 3 godziny

Potrzeba prowadzenia korespondencji tekstowej z kontrahentami z zagranicy może okazać się kłopotliwa, w związku z brakiem znajomości struktur językowych oraz form pisania różnego typu dokumentów.

Nasza sesja warsztatowa poświęcona jest wszelkim formom korespondencji biznesowej – emaile, notki, oferty, reklamacje, newslettery oraz listy.

W trakcie warsztatów omawiane i ćwiczone są między innymi następujące kwestie:

  • dobór odpowiedniej formy pisemnej do konkretnego celu;

  • zachowanie odpowiedniego rejestru językowego;

  • zapoznanie się z rodzajami listów i maili oraz ich strukturą (zapytanie, podziękowanie, instrukcje, oferta, przeprosiny, żądanie zapłaty, etc.);

  • przydatne słownictwo związane z mailingiem;

  • najczęściej popełniane błędy (układ, zapisywanie dat i nazw własnych, użycie interpunkcji);

  • powszechnie stosowane skróty.

Jakiego warsztatu potrzebujesz?

Opisane wyżej, zrealizowane przez nas warsztaty, potraktuj jako referencyjne. Nasze sesje treningowe możemy przygotować i przeprowadzić dla niemal każdego tematu oraz w języku, który potrzebujesz doszkolić. Każdy warsztat dostosowany jest dokładnie do potrzeb danej grupy szkoleniowej.

POROZMAWIAJMY O WARSZTATACH JĘZYKOWYCH